Fullt upp

Jag jag har inte haft tid å blogga idag. Jag har inte ens vetat om att så mycket tid har hunnit passera redan! :)
Imorse klev vi upp jag och pigan och smög ut ur sovrummet för att ge Patrik lite sovmorgon.
Elise åt sin välling och vi låg och mös på golvet framför tvn med täcken och kuddar till tusen.
Patrik klev upp lagomt till frukost och efter det stack jag och tränade. Körde ett ganska hårt pass,, Eller ja, Särskillt magen på slutet fick sig en rejäl genomgång.
 Kom hem och Elises såg trött ut. Hon fick lunch å sen promenerade jag till stan så Elisen fick sova i vagnen. Handlade lite till middagen och sen hem. VÄl hemma så sammanstrålade jag, Jessica och Verro på våran gräsmatta och drack kaffe och skvallrade så som endast äkta skvallertanter kan! Haha! :)
Hurtiga Rebecka promenerade förbi och kom och satte sig ett slag...
Elise gungade lite å.......

Men va fan. ?? Varför i hela friden berättar jag allt detta?? Det skiter väl ni i! Haha!

Jag dagen har varit bra. En massa solsken och värme och det är ju det man längtat efter... :)
Våran pizzadeg jäser i köket. Det blir hemmapizza idag. MUMS! :)

Få se vad som händer i kväll. Känner på mig att jag blir Home Alone med Så ska det låta.
Hmh. Hoppas på ett bättre avsnitt än förra veckan,.. Tycker det varit så tråkigt nu några veckor.

Well... Nu ska jag läsa lite bloggar om jag får för min dotter.

Kommentarer
Postat av: Danni

håller med om att så ska det låta inte varit nåt att se dom senast gåmgerna.

hoppas ni har det bra där uppe!

När kommer ni förresten ner å hälsar på?

KRAM

2009-05-15 @ 20:15:02
URL: http://danni.webblogg.se/
Postat av: Anonym

åh fi faauuusen va gott med hembakad pizza! :)

2009-05-15 @ 20:20:22
URL: http://Sussieeliasebba.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0