Fjuttigt med inlägg igår

Jo jag vet! :) Men dagen liksom bara svischade iväg till ingenting! :)
Ganska mycket tid gick åt teoriprovet på stallet. MOHAHAhAHAA!!! :)
Jag kom dit och var lite nervös, Herregud! Tänk om ja kuggar... Då slutar jag!
Ja, fasen märke ETT. Då hade jag nog aldrig fortsatt. Hehe!
Så jag kom då til stallet och hörde hur dom andra pluggat...
Oh no!! Jag har faktiskt inte pluggat nått... Bara kollat på paprerna åsså åkte ju jag till byn förra veckan.
Men provet var ju inte särskillt svårt. Haaha!
Lite "Dra-streck-mellan-rätt-siffra-och-rätt-ord"
Så jag fick faktiskt bara ett fel. Ett jäkla slarvfel för att jag inte läste klart frågan.
Nåja. Men mest tid gick åt att surra med Ålle. Hon hörde när jag beklagade mig över september att jag inte kommer kunna rida så halva lektionstiden gick åt att beklaga och skvallra...
Hon är ju bara för kul den dära... :) Ska ringa henne idag och boka en liten privatlektion.
Känner att jag behöver det innan nästa tisdag.
Kom ju på varför jag har så svårt som jag har att sitta ner i sadeln under trav.
Jag har ju aldrig ridit lektion. ALDRIG. Så när jag ridit så har jag ju känt att det är jobbigt att sitta ner i trav.
Så jag har helt enkelt bara ridit lätt. ALLTID. Pucko.
Jag borde väl ha förstått att jag skulle få egna barn och få en tidig medelålderskris och göra allt för att låtsas vara ung. Heheee.... De var en tant i stallet igår som trodde att jag och Sara gick gymnasiet.  Oh praise the lord! :D
Hahahaaa!! Vi tackade och bockade å sen avslöjade vi våra rätta sysselsättningar.
Våra Gammel-sysselsätningar:
"Jag jobbar på systembolaget...."
"Jag är mammaledig...."

Har drömt i natt att jag började jobba natt inom äldrevården och att jag hade med Elise på jobbet. Haha!
Hon låg och sov i sin vagn medans jag jobbade, Haha! :)

Jäkligt trist väder idag.... Alldeles Brunt som hon Nina säger. Regn å så....
Jessus jag måste ju klicka iväg räkningarna! Det har jag ju glömt..
Vi har satt in pengarna på räkningskontot men inte själva räkningarna.. Hehe! Puckon! :)

Idag vet jag inte vad som händer. Har väl lite tråkiga saker att ta itu.... Eller vi. Så det är väl bara å börja beta av.


Weelll.... Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0