Dagens planer inställda

Nä jag kan inte gå på ÖL idag.
Lägeheten är upp och ner och jag måste ta tag i den på en gång. Jag HATAR när det är stökigt och att man inte kan gå barfota för sand fastnar under fötterna. Urk!
Så förmiddagen kommer gå åt att städa lite här hemma. Sen måste vi fylla på kylskåpet också och lämna igen filmen som vi hyrde igår...
Som jag somnade till precis som Jessica gjort flera gånger tydligen... Men  den verkade ju inte så jättebra.
Ganska B:ig. Uppbyggd och gjord för tv och inte bioduk.
Halvtaskigt skådespeleri och ganska värdelös regissering. Nä den var faktiskt ingen höjdare alls...

Nu SKA min bil säljas. Ska bara gå igenom den och kolla så den är  i toppskick. Bara sådär kollavätsktenivåer å så....
Så ska gumman säljas. Vet inte vad jag ska köpa för bil ist men det hittas väl. Jag brukar altid hitta nått å köpa!  
Finns massor på blocket som jag kikat lite på... :)
 
På KVD kan man ju värdera bilen och min var ju värd rätt bra ändå!
I inbyte 75000 och vid privatförsäljning 61 000-69 000. Ska in på VW också å kolla med dom så d stämmer!

Nä nu ska jag svepa lite mer kaffe läsa lite bloggar å sen drar vi igång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0