Äsch då!

Jamen va fasen! Jag har tjorvat ihop hela dagen för mig själv så allt krockar....
Promenaden, baket, handlingen, Elises vila och fika på stan. Jag har på nått vis fått allt å krocka med varann. FÖrstår inte hur detta gått till! *Kliar mig i huvet*
Måste ha med nacken å göra... Den stryper väl blodtillförseln till skallen! :)

Så nu har jag degen på jäsning, Elise sover och jag hoppas på att S inte ringer riktigt än och vill fika.
Typiskt va fel d blev nu ju.... Hm!

Saknar gullet idag som fasen. Häromnatten när han jobbade över kom han hem å var så goooo..
Han hade fått en kärleksattack och just nu har jag en..
Kärleksattack är när det man känner för den andra bara forsar över en och mängden och styrkan på känslan är överväldigande. Då brukar vi vilja ha den andra å hålla fast i och kramas med lite grand... :)

Nu ska jag å baka lite till... Hejj!

Kommentarer
Postat av: Tess trött tokig morsa

härligt...



du varför inga bilder i inläggen?



kram

2009-05-14 @ 16:09:42
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: Anonym

Min mobil är trasig! :( Och har inte hittat digital kameran än! Sorry så mkt! :(

2009-05-14 @ 16:43:35
Postat av: s

Nej...På skofronten är det verkligen svårt! Är en sån som aldrig kan beställa skor, då jag har bred fot. Måste alltid testa! Annars vore det enkelt. :/

2009-05-14 @ 17:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0