Allvarligt??!!

Ja jag kan knappt tro mina öron!!
Brukar ju slå på TVn och lyssna och halvkolla på The Voice på TV på mornarna.
Igår var Olle på besök. Ni vet från fråga Olle på kanal 5, han tog emot samtal och svarade på lyssnarnas frågor.
Satt vid datorn och lyssnade med ett halvt öra och reagerar efter ett tag på en röst.
"Hmmm... Känner igen den där rösten..."
Började lyssna och ville veta vad tjejjen pratade om. Hon surrade om att sorleken på killarnas penisar visst spelade roll. Hon berättade även att hon brukade gnida sig mot killarna på krogen för att få veta HUR STOR HAN HADE innan hon tog hem honom.
 Shit asså! Jag VET vem kvinnan är!! Men jag var ju lite osäker... Uppfattade aldrig namnet så jag avfärdade det hela och struntade i det.
Men så imorse så visade The Voice repris på just det samtalet och ja, namnet stämde överrens med det jag trodde.
Shit.... MOHAHAHAHAAHAAA!!!!!
The voice gänget tyckte väl inte att gnidandet var direkt Okej att göra.
Jag säger inget. Who am I to judge? Men.... Haha. Jaja folk får ju göra som dom vill.
Vad ska man säga... 

Grattis till ditt radioframträdande! Vet by the way att denna personen läser min blogg så HEJ PÅ DIG!


Kommentarer
Postat av: Tess trött tokig morsa

hahaa, jo men klart att den har en viss betydelse.. de tycker jag nog med....

2009-05-14 @ 09:44:46
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: Catja

Jo själva storleken kan jag också hålla med om! ;)

2009-05-14 @ 09:48:23
Postat av: Lina

JAG HÖRDE OCKSÅ DEN BRUDEN! Vilka typer det finns! Haahaa! :-D

2009-05-14 @ 10:44:51
Postat av: Tessah

hahahahahh .....cait vet jag vem det är?????

2009-05-14 @ 23:44:26
URL: http://tessah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0