Ahaaa!

Jepps ringde Ålle och hon lyckades boka in en privatlektion på fredag. Perfekt! :)
Då är Ritva ledig också å kan vara med Elise. Grääääjt! :)
Lite jobbigt kändes det igår å va till stallet men inte få rida eller lära nått nytt.. Jäkligt trist!
Så nu känns det toppen att jag får rida på fredag.
tJIHOUU!
Sen söndag har jag stallpass....  Å tisdag har vi "uppridning".
Fasen alltså gruppen jag rider i är ju bara så kul! :)
Skrattas och tjorvas som bara den och alla är så härliga. Så roligt!
En av dom är ju till å med Elises babysims fröken!
Frågade henne igår om Elise har nått fel när hon inte förstår att stänga munnen hur vi än övar på "Nu kommer det vatten!" Men nä! Elise är tydligen varken efterbliven eller trögfattad. Haha! :) Johanna påstår att Elise visst stänger till men att hon kanske bara lämnar munnen öppen.
Okeeeeej rå! :)

Kommentarer
Postat av: tess trött tokig morsa/Bröllopsbloggen

åh varje gång du skriver om hästar blir ja så avis... vill vill vill komma igång.....



fått veta vilken vigselring jag fick idag, om ja ska va helt ärlig funderar jag på att gå ut och ställa mej på altanen och skrika av lycka..



www.misstessan82.blogg.se

2009-05-27 @ 13:23:44
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0