Vilket klipp!

Hah! Värsta klippet gjorde jag på Tradera! :)
Insåg att jag inte har några som hellst skor att ha i stallet sen...
Hörde med Lena Eggby men hennes alla skor hade brunnit i stallet... Hemskt de där... :(
Men då kom jag på att jag skulle kolla Tradera.
Hah! Ett par svarta Graninge kängor för den nätta lilla summan 185 kronor!

Graninge kängor storlek 38


Har precis avnjutit en middag bestående av en riven morot, tre sparris pinnar, lite broccoli och firre-pinnar. :)

Har ju slackat med GI.t men jag tänkte börja skärpa mig igen! :)

Visserligen är ju inte fiskpinnarna direkt idealiskt men det struntar jag i... För dom är galet goda! :)


UPPDATERING
Blev av med dom förbannade skorna......... :( Nån jävil budade över mig sista minuten. ARG.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0