Teletubbies och kissa på toaletten

Ja! Elise har nu kissat på toaletten fyra gånger! :) Hihi! Hän är så söt när hon sitter på toastolen...
Hon hr ju kissat på toa hos mormor och hemma en gång också för en månad sen kanske men sen har vi som inte satt henne där mer förrän igår! Efter badet så gick Patrik med henne på toaletten å då kissade hon så duktigt.:)
Imorse när jag skulle byta blöja så var hennes nattblöja torr ännu så vi gick på toaletten på en gång.
Hon satt bara en liten stund så kissade hon! :)
SÅ gullig hon är, helt liten på toastolen! Hihi! :)

Elise är också förtjust i Teletubbies. Till sin mammas förtvivlan. Jag hatar Teletubbies.
Nånå, det kanske hinner ändra sig innan hon blir så pass stor att hon ska ha egna filmer och TVstunder....

Nu ska jag kila vidare på Inter-Nätet (som en gammal gubbe sa en gång) och se om jag har fått nå spännande mail!
Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej!!! Inte Teletubbies! Bort från pigan. Usch. ;)

2009-03-28 @ 18:14:07
Postat av: Rebecka

Nej!!! Inte Teletubbies! Bort från pigan. Usch. ;)

2009-03-28 @ 18:14:32
Postat av: Linda

Mammor gillar oftast inte Teletubbies men dom små barnen gör det;-)Min lilla kommer med fjärrkontrollen när hon vill kolla på dom.

2009-03-28 @ 22:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0