Städnojja... IGEN

Jaah, Patrik ÄR orolig. Jag VAR orolig en sekund, men sen började jag städa och insåg att det behövdes göras! :)
Patrik tror att ag håller på att utveckla nått sorts tvångssyndrom! Haha! :)
Men jag gillar inte när det är skitigt! :) :)
Just nu yr dammet runt i lägenheten för jag är i full gång. Öppnade dom stora fönsterna i tvrummet och kastade ut gardinerna så dom hänge på utsidan istället... Hips vips så är dom dammade utan att jag måste ta av dom från stången och bära ut dom. :)

Nu kom jag på att allt dammar härst(d)ammar från Kotter rum, där jag torkar tvätten.
Så nu bar jag ut torkställningen på balkongen så jag kan damma textiler hela dagen...
Nu ska jag gå lös i Kottes rum med dammsugaren och en ny grej jag upptäckt! :)
Visste ni att det där borst-munstycket till dammsugaren är riktigt praktisk! :)

Nä ni, jag ska ta Kottes rum åsså snabbt torka ur köksskåpen å sen! Sen , ska jag baka lite till! :)

Ah! Justja, sen ska jag ta mig iväg och träna senare också.. Får se hur det går.
Har FORTFARANDE sån träningsvärk i den ena vaden ännu så jag kan inte stå på benet. Jag är så halt som en människa bara kan bli.. Hade jag varit mer halt hade jag varit enbent.

Jahaaa, nu luktar jag bajs.. Hejj hejj!

Kommentarer
Postat av: Nicole

Jag var precis likadan från att Emilia föddes fram tills för några månader sen... men har nu insett att det inte går att ha kliniskt rent o snyggt o undanplockat hela tiden som jag så gärna vill... kryper i mig Så det är bara att bita ihop och plocka när barnen sover.... Dammsugning o damma gör man så gott man kan med....



Näää längtar tills man har större och barnen är äldre och kan ta hand om sin egen "skit"... =)

2009-03-23 @ 16:08:36
URL: http://www.varmdomorsan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0