Sovit gott

I natt har vi fått sova.
Tre gånger har jag bara behövt ge henne tutten och hon somnade genast om på nytt.
Elise har sovit lugnt och stilla.. Hon har knappt rört sig!
Jaah... Jag vet inte. Ska jag låta henne sova kvar i våran säng ett tag??
Vi funderar på att ta lös ena sidan av spjälsängen och dra den intill våran säng.
Då sover hon ju bredvid oss men ändå i sin egen säng.
För nog blir det trångt och varmt i sängen...
Elise ligger och brer ut sig på min sida med sitt eget täcke och kudde.
Så jag och Patrik får trängas på hans sida med tre täcken och femton kuddar...
Sen så kan man inte ligga vänd med ansiktet mot varandra för då tycker Patrik att han andas "använd luft"! Hihi! :)

Nä nu ska jag gå och se om vi har nån go frukost här hemma.
Sen ska jag nog sticka och gratta Felicia! Ska väcka dom vid tio har jag tänkt! Hihi! Det du Camilla! :)

I eftermiddag är det babysim! Tjoo! :)


Kommentarer
Postat av: hannah

Jag fattar precis vad han menar med använd luft!! Haha vi har samma problem hemma hos oss:D

För mig känns de som att syret tar slut...haha!

2009-03-08 @ 13:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0