PUST! Vilken dag igår...

Ja igår var dert mycket på agendan. Upp klockan sex med e-Lisen och sen iväg och träna. Hem och duscha och byta om och iväg till marknaden där vi gick nästan hela dagen.
Kom hem, slut efter all shopping, men det var bara att sätta igång att kocka.
Å herrejössös vad jag åt. Hur myucket som helst! Rullade fram resten av kvällen... :)
Vi gick och lade oss i sängen och skulle se TV, men både jag och Patrik slocknade på en gång! :)

Jo det vi köpte:
-Förutom godis (Typ två kilo... :/)
-Helly hansen väst till Elise
-Tre T-shirtar till Elise (Iron maiden, ACDC och West coast chopper)
-Tatueringar till Elise :) Hihi! Hon är tuff hon! :)
-Fyra små tuber superlim
-En minivisp
-4 korvar för 100kr. (Det enda ståndet som hade det erbjudandet. Alla andra hade 5 korvar för 100kr.)
-Grillkorv till Patrik.
-Ett förkläde till mig. (Patrik vill att jag ska ha den på mig alltid så barnbarnen (!!!) ska känna igen mig på den! Haha!)
-Nån konstig mask med gummihår till Elise.

Hoh! Jag tror det var allt... Patrik är galen på marknader. Jag skulle behöva koppel på honom. :)

Sen hade jag lite otur idag.
Jag har länge gnällt om att vi måste köpa en ny dammsugare. Gnällt och tjatat om att den suger så dåligt.
Andreas köpte en Ultra Silencer för två veckor sen och jag har varit mycket avis på honom för det.
Så kom Andreas upp på kaffe imorse och vi pratade om hans dammsugare i samma veva som Elise grävde ut en massa blomjord ur den stora krukan i tvrummet. Jag börjar gnälla om en ny dammsugare igen samtidigt som jag tar ut våran ur skrubben för att dammsuga upp jorden. Kopplar i sladden och trycker på knappen.... Ingenting.
Jävligt Silent är den!
Men va fan.... Trasig! :( Aaaargh! Nå jag vill ju ha en ny, men jag tänkte att vi hade kunnat köpa en ny innan våran gick sönder!
Men sen då! Tror du inte att jag får skulden av Patrik för att den är trasig!?!
Jo, han menar på att jag har pajat dammsugaren för att få en ny! Vah??!! Aaargh!
Så han for iväg arg som ett bi och köpte en dammsugare nu.
Jag är lite sur för att han anklagar mig för att ha pajat den (fast jag tror inte att han tror att jag pajat den. Han vill bara vara arg på nån för att den är trasig. Han vill ha någon att skylla på! HIhi! Förstod du? Lite invecklat, och jag orkar inte formulera det ordentligt.. Jag skriver bara allt eftersom tankarna slår in i huvvet. Fast det märks nog ändå. Alltså jag behöver nog inte säga det.. Eller alltså.. skriva. Usch... STOPP. )

Hihi! Elise kryper runt i blöja här. Jag kan inte klä på henne förrän jag fått en dammsugare. Mario har ju varit här så det är hundhår överallt :) Haha! Och jag vill inte klä på Elise och håra ner hennes kläder! Hahaha! Så jag behöver dammsugaren först!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0