Natten har varit bra

Jo denna natten har gått bättre. Elise vare orolig på kvällen när hon skulle somna så jag gick själv in och lade mig å kolla TV. Hon har sovit ganska bra. Sovit i ett sträck (höll på å skriva "streck", det hade ju varit jäkligt lustigt! Haha!) fram till tre, halv fyra. Då ville hon kliva upp.... *Doh! Slår mig för pannan* Men jag lyckades få henne att somna om sådär fyrtiosju gånger fram till klockan sju.

Hon känns ha lite feber men inte alls nå mycket. Men det räcker för att vi inte ska ta oss till babysimmet imorgon... (Lessen, avslutning imorgon...)
Hade tänkt att om hon varit helt feberfri idag så hade vi dragit på badet imorgon. Det är hon ju inte.. Så även imorgon blir vi inomhus. En feberfri dag hemma.
Ska ringa Tina om fortsättningskursen. Vi ska ju lätt vara med! :)

Elise börjar krypa bättre nu.
Hon är så söt.
Än så länge... ;)
Det går så sakta när hon kryper åsså ser man hur hon fokuserar. Stenhårt! :)
En....arm..Den..andra......Åsså....Ett ben. DUNS...Hmmm...Upp igen...En...arm...Den...andra.......
Nu gjorde hon en snabb KOMBO! :) Två hela kryp i snabb följd.. Det riktigt dunsade i golvet! Hihi! :)

 ´Nu ska jag ta och läsa lite bloggar...
åsså byta bajsblöjan.. Jessus hon är som en klocka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0