Morgon morgon

Vaknade klockan ett i natt av Elise som låg och gnydde och gnällde.
Tittade på henne och hon var ju helt klarvaken!
När jag tog av henne täcket och skulle känna på blöjan så kände jag hur het hon var..
Jessus hon höll påatt brinna upp lll gumman...
Jag tog av henne pyjamasen och blöjan och lät henne svalka sig lite...
Mer alvedon och tvingade i henne lite saft... Hon orkade inte dricka alls med jag hällde i henne från nappflaskan..
Snorsugen fick också dra ett skift där på nattkvisten. (Hon gjorde inte ens motstånd, skrek dock som vanligt!)
Svalkade av henne kuddar och la henne i sin säng igen och slog på TV, antog att hon skulle ligga vaken ett bra tag.
Men inte det.. Pigan blev trött på en gång och somnade om... Och har sovit hela natten efter det.
Jaah, idag vaknade hon klockan sex.. Men jaja..

Nu på morgonen så är hon mycket piggare igen.. Kryper runt här på lekmattan.
Hon tenderar att bara krypa morgon och kväll. Dagarna så ligger hon mest still.. SKÖNT! :)

Hon börjar kännas lite varmare igen. Ska ta temp och Alve-dona lite.

*Sniffar lite med näsan i vädret*
Bajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0