Mamma tid på kvällen,..

Nu har jag lagt både Patrik och Elise.. :)
Gick igenom kvällsrutinerna och läste sagan. :)
Patrik fick samma puss-serie som Elise. En liten klapp och "Mamma älskar dig.."
:)


Nu så har jag lite egentid... Skönt.
En kopp te och en knäckemacka till det här urkorkade programmet,
Den Rätte för Rosing...
Fan också vilken skit jag känner mig som.. Kan inte stå emot det här programmet.
Jag tycker att hon bara blir mer och mer korkad och grabbarna är fjollor, puckon och den där Johan är ju ett riktigt SVIN.
Men honom släpar hon med genom halva Europa och vidare i alla program... Jaja, dom passar nog ihop hon och Johan.
Men jag måste se det varje vecka.... Usss... Skäms!

Well... Men sen i kväll så är det ju Desperate!
Glöm inte bort det! :)



Kommentarer
Postat av: Emma

Hahah dom är verkligen puckad hela högen!

Såg du när Jofre pratade med en brödbit och sa att det var som att prata med Linda?

2009-03-18 @ 08:33:36
URL: http://nutiopa.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Nej Catja du måste stå emot detta fruktansvärda Rosing program. Kvinnan är ju "ajvan hollo".

trodde inte hon var så hollo som hon är! Jag vägrar,., vägra du också, stå emot skiiten! Inga tittar siffror till Rosing!!!

2009-03-18 @ 08:35:47
URL: http://sonjaulrikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0