Härlig dag

Jamenvisst den här dagen blev ju helt bra! :)
Kände i morse lite osug för den här dagen särskillt när Patrik väckte Elise även idag.
Låg under täcket och morrade för mig själv.
Försökte visa hur sur jag var genom att vända mig om sådär häftigt i sängen ni vet, och drog en halv-smyg-suck (som man vet ändå både syns och hörs från under täcket) och surade.
Av sådant surande brukar ju den andra parten också bli sur (av naturliga skäl).
Men inte Patrik. Huh?! (Vi satt och skojjade igår kväll om förra morgonen och kom överrens om att jag ska låtsas sova på mornarna för han har varit på så dpligt humör.)
Nä Patrik styker på mig (eller ja täcket) och frågar muntert om han ska slå på kaffe och gör välling.
Huh?
Jah, inte kan man sura då mer... Klev upp och gjorde kaffet och han kramas med Patte Ponken innan han for.

Elise har kissat på toa fyra gånger idag! :) Så duktig tjej! :)
Jag har ju inte tänkt ha henne blöjfri eller nått sånt ännu. Men varför inte börja vänja henne lite med toaletten och vad man gör där... Det kan ju inte skada! :)

Vi har varit och promenerat och handlat lite inför middagen. ´Glömde köpa en bok inför Earth Hour. Om Patrik är vaken så behövs ju inte det men jag tror nog att han sover gott klockan 21.30. :)

Har även bakat mockarutor idag. Eller ja, en liten testplåt. Så jag vet att jag kan innan jag bakar resten.
ja, jag lyckades... Ska baka resten imorgon. Ska nog baka dom sista kolakakorna också. Så är det bara tårta kvar sen. :)

Nu nu ska jag ta och vila lite med Pigan..... Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0