Gråtit floder som vanligt!

Jaha kvällens avsnitt av Greys anatomy var ju värre än genomsnittet. Peter och Keisu var också här men inte hindrade det  mig från att böla som ett barn! Hihih! Peter kom till och med med lite tröstande ord
"Catja det är ju bara film... Kolla! Nu blev det reklam! Då är det inte nån fara juuuh..."
Haha! Jag gråter till allt... Men idag var det ett jobbigt avsnitt. Med barn och grejjor. Efter att Elise föddes kan varken jag eller Patrik se sånt där barn far illa. Vi fixar inte det.... Hojj!

Patrik pep ut en sväng, skulle hämta filmer från kran 2. Trädgårdsslangen. :)
Jag i min tur fick nått sorts anfall nyss så jag ska gå och lägga mig å vila. Satt vid dator och läste bloggar när allt började snurra. Lågt BT antog jag men det slutade aldrig. Riktigt otäckt! Snurrandet brukar ju sluta ganska snabbt men inte nu. Snurrningarna vart som bara... hmmm....typ mer vid  bara! Helt länge höll det på. Vid datorn, sen reste jag mig upp om det kanske var skärmen som spökade.. Men det bara fortsatte. Ropade på Patrik som kom och höll i mig och hjälpte mig på soffan. Benen i högläge och ligga så ett tag så gick det över... Huvva! Läskigt!
Så nu ska jag bara borsta piggarna och krypa ner under täcket.

Natta på er....


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag klarar inte heller av sånt sen jag fått barn..

och bara nån annan gråter så börjar jag gråta också.

Haha.. : )

Dagens avsnitt var verkligen äckligt braaaa...

Kan inte vänta till nästa vecka.

2009-03-18 @ 22:09:31
URL: http://nutiopa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0