Frökens natt

Haha I gårkväll när jag smög in i sovrummet för att se slutet på CSI så såg jag att damen stod på allafyra i krypposition och lutade ena sidan mot spjälorna på sängen. Utan täcket sov hon i krypställning! Hahah!
Patrik hade gått in tidigare och skulle bädda om damen men hon har väl varit ganska så omstädig så Patrik hade somnat själv! Hihi! :)
Jag satte lite täcke på damen bara och lät henne stå kvar på alla fyra. :)
Strax efter tio vaknade damen igen och satte igång med  action. Hon försökte krypa iväg, hon snurrade, tvillade, korvade, ålade ja, hon kunde för allt i världen inte ligga still. Hon lade sig på ena sidan, låg och sög på nappen och skulle precis till och somna när hon kastar sig runt tll andra sidan. Emellanåt såg hon lite TV tills hon höll på och somna.. Men då kastar hon sig runt igen. Tog väl en timma innan hon somnade om. Sen har hon gnällt och gnytt i sömnen i natt och varit på väg att vakna hela tiden....
Vette fasen vad det varit med henne inatt.

Men hörrni! Idag ska jag å RIDA!! :) Tjihoo! :)
Ska köra upp barnvagnen och Elise till Malmberget. Ritva ska promenera till Gällivare så Elise får henka på prommen så jag kommer iväg till stallet lite tidigare.
Jag är nervös med oooo så kul!

Kommentarer
Postat av: sussie

hihi... de e så det stavas! eller nej de är det inte! men filmen heter JURTJYRKOGÅRDEN. googla får du se :)

2009-03-31 @ 08:17:21
Postat av: suss

http://www.filmpunkten.se/filmtitel.asp?ID=4128

2009-03-31 @ 08:18:48
Postat av: Sara

Haha jag är då livrädd ;)

2009-03-31 @ 11:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0