Elises Docka

Japp! Elise har fått sin första docka idag! :)
När vi var och köpte leksaker till Elise härom veckan så tyckte Patrik att vi skulle köpa en docka till henne.
Näääh! Säger jag, hon fattar inte vad det är för något...
Men på Öppen Lek (Dit jag btw imorron, om nån av dom andra mammorna läser!) tyckte jag att hon reagerade så lustigt på en av dockorna...
Och igår i kullen så fick hon en docka att leka med och hon började "prata" med dockan massor och... Ja jag kan knappt fatta det.... hon Go-ade dockan!! :D Så häftigt!! :) Hon fattade liksom vad det var!

Så nu har hon fått en egen... Men hemma är det inte lika spännande med dockan. Hon gav den en kram och lade den åt sidan.
Klurar på vad vi ska döpa dockan till.... Hmmm...
Ska fråga Patrik. Förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0