BVC

Elise följer sin kurva. Som hon gjort från början! :)
På bvc har dom tyckt att hon väger lite lite. Men hon har följt sin linje på pricken.. Så nu gav dom äntligen med sig.
"Jaah, det verkar som att hon ska ligga där!"
ÄNTLIGEN ger dom med sig. :)

Nu har pigan vuxit bra hon var 69cm lång och väger 7,3kg... Stor tjejjen! :)
Kollade idag hur lång hon förväntas bli utifrån min och Patriks längd.
Hon kommer då bli längre än mamma! Hihi! Fast det är ju inte så svårt.. Dom flesta femteklassare är längre än mig!
Hahahaa!!
Dom trodde att hon skulle bli 166-170 lång.. Wow!
Tänk sen om hon får samma tjocka hår som jag, Patriks lockar. Hon verkar ha hans ögonfransar! (Jey!)
Sen har hon formen på ögonen som pappa men färgen verkar dra åt mitt håll....
Åååh! Tänk om hon får fräknar som jag! Sååååå sött! :)

Idag ska Elise få smaka på smörgås.
Tjohoo!! :) Äta macka själv! :)

Senare väntar promenad... Superhärligt väder ute! :) Jag ska inte säga att det äntligen är vår, för då brukar det snöa dagen efter.. Så jag ska ut i ett Winter Wonderland! :)

Mår superbra idag. Känner mig glad och skrattig. Lätt och sprallig! :)
En frivoltsdag.




Kommentarer
Postat av: M

hähä du fick snö på beställning

2009-03-18 @ 13:42:50
Postat av: Anonym

jag skulle också bli 170 & jag väntar än på att deras beräkningar ska stämma :)

2009-03-18 @ 22:07:38
URL: http://ninniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0