Varning för fult språk

Haha! Ja. Detta sms skickade jag från min telefon till Rebban ikväll:

"Sitter på Thai å
väntar på käk.
Surtanten med knut
ihåret sitter här
med SIN MAN!!
Trodde inte att hon
hade nån. Var helt
säker på att hon
vari alldeles för sur
för att få nå k*k
nånsin. Åsså visar
det sig att hon har
en karl! Men varav
kommer denna
bitterheten då om
det inte har med
k*kbrist att göra?!"

Surtanten är en kund som vi haft även hos oss flera gånger.
Rebban blev chockad även hon.
... Men vi ropade HEJ innan vi var över ån så att säga...
Jag sat och tjyvlyssnade (Ja, det är klart jag gjorde det!) och hörde då vad som var i görningen. Mannen var inte hennes man. Det var nån släkting, typ bror eller nått, som kommit för att hälsa på. Tanten sitter då på Thai och ger mannen förslag på var han kan bo. Hon nämnde ställen som campingen, hotellet, vandrarhem.
Mannen nämner häbret hon har på gården.
"Neeej där får ingen sova! ...Det är för trångt."
Men alltså. Tanten fick besök trots allt, men gästerna får inte bo hos henne.
Haahahahhaah! Ja, lustig tant det där. Himla tålmodig släkting! ;)

Nu är det natta för mig. Patrik stal stora TVn av mig så jag kan lika gärna lägga mig. Hmpfr!
Nattinuffsen!

Kommentarer
Postat av: Rebban

He hee

2009-06-24 @ 00:10:43
Postat av: tess trött tokig morsa/Bröllopsbloggen

hoppas allt är bra?



kram

2009-06-24 @ 00:38:15
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0