Slappat så som ett brev på posten...

... Är tre kilo tillbaka igen efter en kortare semester från mig!
"Välkommen välkommen.." Står jag och ler när jag släpper in dom rackarna. Men jag tänker bara, vänta bara! Snart får ni flytta för gott! *Evil movielaugh*

Aaah! Vad trodde jag?! Att jag inte skulle behöva tänka på vad jag äter och sluta röra på mig och jag skulle hålla samma vikt?! Neee, jag har varit lite trött och seg och inte orkat. Varit medveten om att kilona snart kommer men inte orkat bry mig. Men dom har ju kommit nu, så då får jag skärpa mig igen! Aja baja Catja!
Idag ska vi grilla. Till det blir det ugnstetka grönsaker. Måste jag tillägga att POTATIS inte finns med bland dom grönsakerna?

Om bara lilla damen kan vakna (sovit i tre timmar igen!) så ska vi ut å promenera och handla lite. Ser kallt ut men jag har kollat av tempen, jag behöver INTE långkalsonger. Sjukt, mitten på juni snart och jag vet inte om långfillingar behävs förrän jag kollat tempen ute. Jäkla norrland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0