Såååsig, brunsåsig. Nee, Vitsås. Fast inte snuskigt!

Ja alltså jag är såsig, dvs trött. Brunsås drog jag till med i ett försök att va kul. Men insåg att jag är ju inte brun. Det såg jag idag i ett skyltfönster. Så jag är blek. Dvs. vit. Men vitsås lät som sädesvätska, och jag är inte sädesvätskig! 
Nu lät det ju ännu äckligare!
Hursomhellst! Jag trött som fasen, satt och läste och insåg att jag har galet ont i halsen.. Hängig... Varm... Oh no!!
Håller jag på å bli sjuuk??!
Nä fyy, nu har jag druckit te och honung ur min stora blåa återfunna temugg.
Men det känns inte bättre. Blev bara lite mer vitsåsig....
Måste försöka hålla mig vaken.. Det är ju greys ikväll!
Känner på mig att det är ett viktigt avsnitt..
Nä nu måste jag stänga av datorn..
Har jag råkat ta sömntabletter??!
Men det vore verkligen mystiskt eftersom vi inte har nått sånt hemma... Haha!
Så det är nog det andra pillret som tar knäcken på mig. Elise pillret! :)

God natt klockan 22

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0