Såååå tyyyypiskt!!

Efter att jag och Patrik av diverse orsaker fått ut sjutusen kronor mindre denna månad än vanligt så hade vi lite kris. Vi räknade och insåg att om vi bara snålar så går det ju vägen iaf!
Men då hade ju jag lillebrors student nästa helg. Jag kollade tågbiljetter idag och insåg att det är ju SNORBILLIGT med tåg! Så jag bokade genast biljetter för att spara tog jag biljetter som inte går att boka om eller återbetalas. tvåhundrafemtio pix! Som hittat! :)
Betalade dom och loggade in på internetbanken för att se att pengarna dragits och SUPRISE!!! Jag har fått en massa pengar från FK! Jessss!!!
Men va nu??! Jag kan inte avboka tåget! Fan.....
Nåja, Elise tycker säkert att det är kul med tåg. Kanske.
Nu ska vi hämta våra biljetter som inte går att avboka! hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0