Överraskande pigg karl

Joho-orå surru!
Patriks larm började skräna klockan kvart i sex. Han väcker såklart barnet. (Djup inombords suck)
Låg och drog och bävade för att kliva upp å göra välling.
Hasar mig upp och kommer in i köket, då står Patrik där och vispar välling, kokar kaffe och käkar en macka!
WOW!  Tack gullet....

Nu sitter jag med kaffe, Patrik e på jobbet, Elise gräver i min garderob.
Elise håller nog också på å bli sjuk. Min halsont har klamrat sig fast och nu känner jag av viss huvudvärk. Elise kryper in i köket och har värsta snoret (Uurk och Hulk....) hängandes under näsan. Nu är hon röd under näsan för jag torkar hela tiden. Hehe!

Nä nu ska jag ta och dricka kaffet och se lite Voice... Elise sitter också och stirrar. Dom spelar hennes nya favvolåt
You spin my head round baby round round....

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha ha, kom att tänka på ett inlägg du skrev för ett tag sedan om att du hatar matkladd runt de små barnamunnarna. Du måste ha spytt av mina fina banangröt-i-hela-ansiktet-bilden jag lade upp, hi hi :p

2009-06-04 @ 09:00:33
URL: http://sannaxel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0