om ni hittar en död torr liten skinnhög......

... Så är det jag som dött av tristess.
Öööh.... Sitter här hemma sjuk. Elise snorar. Men vi är helt pigga ändå.
Jääääääälit tråkitt ha vi! :(
Sitter och googlar lekar. Det säger väl ganska mycket om hur understimulerade vi är.
Fy faseeen.. Det blir pizza idag. Å va jag längtar! :) Länge sen vi ätit det! Mums!
Har flyttat omkring saker här hemma i brist på saker att göra.
Flyttat fåtöljen.
Flyttat motionscykeln.
Flyttat gåstolen.
Flyttat på stora lyktan.
Flyttat tillbaka fåtöljen.
Flyttat tillbaka lyktan.
Så i slutändan, det enda jag flyttat på är cykeln, å den flyttade jag till ett mycket opraktiskt ställe så jag kommer måste flytta tillbaka den med.
Jaha. *Ser mig omkring*
Nä det var inge roligare här. Ska försöka hitta på nått med lilldamen.

Kommentarer
Postat av: tess trött tokig morsa/Bröllopsbloggen

hahaha låter som typiskt mej.....



hoppas de kryas på sej snabbt....

2009-06-05 @ 16:05:27
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0