När trollmor ha lagt sina elva små trollen för femtioelfte gången...

.... Så dunkar hon huvet i väggen! ;)
Hehe! Ja jisses, jag skulle komma i guinessrekordbok med grenen flest upprepningar av Trollmor sången.
Hon hade svårt å somna idag lillisen. Hon vilade länge på eftermiddagen åsså är det ju så himla varmt så hon har svårt att komma till ro i sängen.
Idag har jag glömt att:
Lämna igen flytvästen
Hämta boken från Jessica. (Men hon har inte svarat på min kommentar så boken är nog kanske borttappad! Maybe.. Eller? ;))
Imorrn ska jag försöka få det gjort...
Imorrn så ska jag också försöka få tvättat bilen. Fasen man får inte gjort sånna grejjor med lilllfröken i hasorna.
Men när hon vilar imorrn ska vi se om jag hinner.

Åh! I kväll kom grannen L upp med en SUPERGOD Gi-limpa till oss. Fasen den var så himla god. Tydligen nån mjölmix som går att hitta i affären som man bara blandar ihop åsså tjoff in i ugnen. Måste köpa, det var tokgott.

Kvällen lär väl sluta tidigt i säng. Jag och Patrik hade planerat in lite mys men med Elisens sena och långdragna nattning så måste det nu duschas och plockas här hemma. När det är gjort här i hettan så är vi väl helt slut.
Antar att vi slocknar. Hihi!
Jojust! Imorrn ska jag köpa blommor ut på balkan också. Jag har beslutat mig för att försöka nonchalera getingrisken.

Over and out.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Bouäh! Getingar är fruktan! Men du är modig du som törs ha blommor :)



Jag har gjort den där limpan nån gång och den var svingod! Om det var den där "Pauluns" eller vad det heter. Ett grönt paket i alla fall.



Äh, nå godnatt på er :)

2009-06-24 @ 23:01:10
URL: http://sannaxel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0