NämenherregudjagharjuinteensnämntGreysavsnittetigårjuh!!

Ja herre Gud! Säger jag bara.
Avsnittet igår var det värsta jag sett i tvserie väg någonsin.
Dom lyckades verkligen få till CHOCKEN.
Patrik har berättat (Jag själv minns inte! Hahaha!)..
Jag hade tydligen bara skrikit
"GEORGE!!!! Åååå neeej.." Sedan började jag grina hejdlöst!
Hahahaaa! Fasen vad man kan vara inne i en serie.
Patrik sa att det är ju förståeligt, jag har ju lärt känna personerna. Dom är ju mina kompisar! Mohahaa!
Ja jisses, jag grinade så jag höll på å storkna. Patrik satt bara och skrattade och terrade mig.
Försökte fota mig...


Ja det var hemskt. Fasen jag grinar ju till all så när nått sånt där chockartat fruktansvärt händer i serien bryter ju jag ihop!
Ja, dom hade verkligen fått till det avsnittet. Genomtänkt. Riktigt bra upplagt och jäkligt fiffigt.

Jahaja...
Haha! Jo jag har just ätit världens äckligaste lunch! Hihihi!
Jag orkade inte börja fixa nånting åt mig själv och jag kunde inte fara å köpa nå eftersom lisen sover.
Så jag tog en av dom äckliga rödspättefileerna, lite ris som blivit kvar efter nån annan måltid. Så sökte jag efter nånting liknande en sås. Hittade inget annat som skulle kunna gå att svälja ner tillsammans med ris å fisk än sweet chilisås!
Mohhhaahah!! Ja det var verkligen ingen höjdare! Men rätt vad det var så tog chilisåsen slut. Så efter halva portionen fick jag äta äcklig spätta med jasminris och bea i flaska! Uuuurk!!! Det va vidrigt! Menmen, mat var det ju. Så av lättja åt jag upp det. Usch... Jaja. Kände mig som Homer Simpson eller nån från Jackass.

Nu ska vi se om tösan ska vakna snart. Måste å köpa lite proviant åsså tänkte jag köra väskorna till tågstationen...

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hojja, jaa jag ska prova det! Men när man sitter i en kråkställning och armarna håller på att gå av så är det inte lätt att gunga försiktigt och nynna på. Arrgh! Ska prova det ikväll :)

Hoppas det går bra på tåget !!



Heja

2009-06-11 @ 12:41:32
URL: http://sannaxel.blogg.se/
Postat av: Emma

visst var det bra?!?! Fasen jag var helt grinfärdig när man fick reda på att det var George! :( :(

2009-06-11 @ 17:42:51
URL: http://nutiopa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0