Nämen ojsan bloggen!

Jag iggar bloggen lite till idag! ;)
Vi har haft fullt upp med vardagsgrejjor bara hela dagen!
Nu ska vi slöa. Patrik ligger på spikisen, jag ska läsa och Elise ska leka med sina klossar...
Efter sex kommer Ritva å Ingemar och ska va med Elise för jag och Patrik ska på bio! Misigt! :)
Vi ska se Änglar och Demoner.. Jag tror att den kommer va bra trots att några inte alls har gillat den...
Men jag dömer inte ut den förrän jag sett den.

Jepp så ser våran söndag ut. Morgon prom, frukost, häng hos Göta, hem, lunch/middag, bio...

Kommentarer
Postat av: tess trött tokig morsa/Bröllopsbloggen

filmen e ok men int evärd biopeng tycker jag bättre å vänta tills man kan hyra den



ha en toppenvecka



kram

2009-06-14 @ 23:19:39
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0