Morrn!

Jahaja, en bra morgon! :) JAG HAR FÅTT SOVAAA!!! :)
Iallafall lite mer! Vid midnatt och klockan 4 var det lite strul men annars... Bra bra! :) Så skönt.
Man känner sig genast så mycket gladare och piggare.
Skööönt!
För att ha haft så många läsare igår så hade jag väldigt lite kommentarer.. Konstigt! Ett par comments brukar ju trilla in.
Men icke!

Idag är det förberedning och packning för Piteå. Vi åker ju för fasen redan ikväll! Ojoj....
Jg har massa att göra. Åsså hade jag bokat in lite motion med Anki men jag måste ringa henne och ställa in.
Jag hinner inte.... Fattar inte vad jag tänkte igår när jag sa att vi skulle ta det idag ist. ??? Jag var ju allmänt förvirrad igår...

Måste å handla, göra sill, städa, packa.... Å där emellan så ska dotter skötas.

Jaaah, så nu sk jag börja rejsa här och packa och grejja...
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Skönt att du äntligen fick sova. Hoppas ni får en bra Midsommar med massa sol. Just nu öser regnet ner här :(

2009-06-18 @ 08:21:22
URL: http://ontheinside.bloggsida.se
Postat av: Anonym

du hade skrivit så mkt igår när man väl läste så man glömde vad man läst, därför ingen kommentar från mig ;) men de är ju jag med min koncentration iaf ;)

2009-06-18 @ 09:28:48
URL: http://ninniii.blogg.se/
Postat av: Sanna

Fan vad skönt att du fått sova ! Noah har faktiskt varit rätt lugn han med, skööönt !!

2009-06-18 @ 11:24:57
URL: http://sannaxel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0