Morgon morgon!

Tjaaaah, nattens strulande lade sig kring ett tiden och från ett han hon sovit i sträck till klockan sju.
Men då somnade hon ju kloss i mig och under armen på mig. Så jag har ju fått sova, visserligen krokig, men dock SOVIT! Skööööönt!
Just nu kokas ägg här hemma till frukost.
Jag ska försöka övertala Patrik att Elise ska få eget rum nu. Det lät inte bli lätt!
(Jag lovade visserligen honom att Elise ska få sova hos oss till hon är ett år....)
hmm.. Nå vi får vällah se! :)
Blev ju inte å fara till stalllet igår på tävlingarna, eftersom DET SNÖADE IGÅR!!!!
Och jag tyckte det var onödigt å dra dit med halvförkylda Elisen..
Så vi ska väl om där idag istället! Ser inte så skönt ut ute idag heller men en stund kan man väl stå ut, kan plannera in det till Elises vila så ka hon sova i vagnen....


Kommentarer
Postat av: Jessie

hmmm... testa gummiklubba annars.. =)



å anledningen till att det snöade igår var för att du inte kom och hjälpte till att dansa soldansen =)



kram

2009-06-07 @ 14:33:33
URL: http://tihis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0