Midsommar firandet i Piteå

Vi har varit lite dåliga på att fota måste jag erkänna!
Å nu är jag trött som en..... en......en....en JÄTTE trött en. Så jag tänkte slänga in bilderna åsså får vi se hur myket jag orkar skriva till bilderna! ;)


Så vi har alltså. Åkt båt i Piteå. Varit på loppis och köpt ett par silvriga sandaler till Elise. Varför  vet jag inte. Helt plötsligt stod jag med sandalerna i handen och hade betalat dom. Tyckte inte ens att om var särskillt fina! Haha! :)
Sen har vi myst i stugan och bara softat.... Riktigt lugnt och skönt. Elise har haft lyx och bara fått sitta i famnen på roliga människor hela tiden så jag har det kanske inte såååå roligt dom här närmsta dagarna. Men men, så är det. Hon har myst i Pite! :) Det har vi alla. Skönt att få byta miljö lite... :)
Nä nu ska jag se klart Criminal Minds å Patrik ska fortsätta med sitt Dubbelliv. Först är det jag och Elise i det ena livet. Sen det andra hemliga livet lever han ihop med Blocket.se. Där sitter har och klickar fram motorcykel efter motorcykel..
Nä, han blir kinkig om jag inte slutar nu. (SItter bredvid och tittar när jag skriver....)
Nå natta på er!

PS. Lägger in en bild på HEELA båten vi åkte med senare......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0