Mardrömsnatt #2

Japp. Det fortsätter. Hon vaknade klockan två och det tog mig två timmar att få henne att somna om till sju..Fy fasen...
Två timmar på natt två kändes.. Hojja.
Såhär såg min handlingsplan ut:
Byta blöja.
Spädbarnsmassage
Massage benen.
Stryka på ryggen.
Lägga ner henne i sin säng, stryka på ryggen.
Lyfta henne till vår säng stryka på henne.
Välling.
Vagga henne i famnen.
Lägga henne i sin säng å låta henne vara. 
Ta henne till våran säng å låta henne vara.
Till slut så däckade hon av utmattning i sin säng...
Nu börjar man bli sådär mör igen...
Jag har ju flera dagar nu trots förkylning känt mig pigg. Känns att hjärnan orkar jobba och jag har haft lust att, jamen sminka sig å blogga å så.. Men nu orkar jag inte igen. Fan.
GNÄLL BLOGG INLÄGG JAG VET, INTE SÅ ROLIGT Å LÄSA MEN FÖRLÅÅÅÅT, JAG MÅSTE FÅ GNÄLLA LITE!

Idag e det tävlingar i stallet jag, Nina å Elise ska dit å kika. Islännings tävlingar. Hoppas att nån som är duktig på att förklara vad det går ut på är där. Hehhe! För vad jag förstått så är tävlingarna förvirrande! :) Nå det ska bli kul å kika...
Ska nog boka en lektion för endast sitsträning har jag kommit på. Lika  bra så det sitter. Men vi ser ju...

Nu river damen ut allt från bänken.. Hejj!

Kommentarer
Postat av: jessie

Man får gnälla.. det är våran rätt som människa....

kram

2009-06-06 @ 11:36:13
URL: http://tihis.blogg.se/
Postat av: bröllopsbloggen

man får gnälla hur mycket man vill ibland, e livet piss kan manm inte skriva om skolsken eller hur?



hjälp mej bestämma gåvoaskar till bröllopet 2 förslag ute på bloggen nu



kram

2009-06-06 @ 13:59:36
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/
Postat av: Linda

Man måste få gnälla!!Såna mittinatten-vak är så trista å tråkiga å jobbiga!!Hoppas nästa natt blir bättre!!

2009-06-06 @ 15:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0