Känns som en bra kväll annalkas...

.. Jo det känns som det.
Jag känner... Myskänslor, när jag tänker på denna kväll. Hihi!
Vet inte varför men jag gör det!
Ska snart ut å tända grillen, invänta Patrik, grilla, äta, åsså ikväll är det ju för tusikken CSI också!
Ja. Detta måste bli en bra kväll! :)

Men tänk om:
Det börjar regna och grillkolet blir blött.
Patrik kommer hem och har fått sparken och sina skor stulna.
Så äter vi stekt kött som blivit segt och Patriks filipinska 47 åriga ex ringer och det visar sig att dom  ännu är gift.
Nu ska hon ha underhåll för sig själv och sina tretton oäktingar.
Tvn trillar ner faller först på min fot som krossas, sen i golvet och går i tusen bitar.
Vi sopar ihop skärvorna och skär oss på varje finger.
Vi sätter oss vid den lilla tvn och det visar sig att Radiotjänst gubben från förra veckan jävlas med oss och har klippt våran Com Hem kabel så det blir inge CSI.

Usch. Jag hoppas på första stycket! :)

Kommentarer
Postat av: M

Du har ju helt spårat ur.........

2009-06-08 @ 23:05:28
Postat av: madde

hahahahaha......

2009-06-08 @ 23:06:50
URL: http://madeleneblogg.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0