Jahapp! Förmiddagen avklarad.

Jepps. Nu sover gumman och jag tänkte ta och sätta mig på motionscykeln. Hihi! Fast jag har kommit på att det känns som att man cyklar på en trehjuling! :) För pedal-stängerna (vet du vad jag menar? Liksom själva vev-pinnarna) är så korta, så det blir som att cykla på en barncykel! Hihihii!
Nåja, jag ska göra det åsså få i ordning här hemma innan vi måste iväg till Kullen för att lämna av Pigan och jag drar till stallet. Markarbetsprov idag! Sköjj!

Häjj på Däjj så läänge!

Justja, jag gjorde ett Quiz på FB. Vilken kändis i Töre är du?
G
issa vem jag blev??! Norre! Mohahahaha!!
Danne Norén himself! :)

Kommentarer
Postat av: Catka

2009-06-09 @ 12:41:27
Postat av: Catja

Jag är nog lite lik norre! :)

2009-06-09 @ 12:42:02
Postat av: Bröllopsbloggen

cyklar du lite för mej med?

2009-06-09 @ 16:02:09
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/
Postat av: Camilla

Lycka till på markarbetet idag!

Vet du om det ska vara något ridläger eller någon kurs på ridklubben i sommar? Tänkte på Felicia, men jag är ju också sugen.

Det hade förresten varit kul att fara på någon turridning allihopa. De brukar ha en maxvikt på 90 kg har jag sett... så nu för tiden kan Andreas följa med.;-)

2009-06-09 @ 17:54:22
URL: http://camillav.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0