Jag är en barnaplågare

Ja usch va heeemskt! Jag har så dåligt samvete!!
Jag stod och kokade lite ris till lunch och diskade samtidigt åsså ser jag i ögonvrån hur Elise sitter på golvet och som gungar... Eller vaggar eller nått. Jag tittar ner och ser hur ungen sitter och SOVER!! Hon är så trött att hon somnat sittandes på köksgolvet!! (Erkänn du trodde först att jag hällt kokande vatten på ungen... Hojj, det HADE VERKLIGEN varit hemskt!)
Hojja lilla gumman, bar henne till sängen och hon sover som en stock nu. Hon får äta lunch senare hon.,..
Usch va dåligt samvete jag har..

Mohahahaa!! Förresten! Jag var ju å hämtade ut tågbiljetterna.. Gissa vad Elises resa kostade!?
...Gissa då.................................... Hennes biljett kostade så mycket om fem kronor! Hihihiii! Så sött!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Bouäääh! Tänk om det kunde hända våran lillskit! Har försökt söva honom sedan HALV TIO I MORSE ! ! ! ! ! ! Fyfaaaaaaan. HJÄLP MIG ATT HITTA ETT LÄTT SÄTT ATT SÖVA EN UNGE SOM INTE TAR TUTTE UTAN BARA SKA TISSA. LÄTT att sluta amma då . MOOOOOOOOOOOOOOORRRRRRRR ! ! !

2009-06-03 @ 11:40:19
URL: http://sannaxel.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jag gav upp misslyckad . . .

Jag gav tissen - pallade inte bråka mer . . . Men jag ska fan prova det. Brukar vara stenhård och hålla mig i sovrummet i sängen tills han somnar, men jag ska prova göra som du. Känns som att man redan provat allt, men oftast kör man på den grejen i en eller 2 dagar (om ens det) och verkar det inte funka så ger man upp. Fast om det är som alla säger så tar det ungefär 3-4 dagar att vänja bort ett beteende (som t.ex sövnings-amning), men faaan, har svårt att tro på det?

2009-06-03 @ 12:44:18
URL: http://sannaxel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0