Ingen vila för Elise idag

Sovit såååå dåligt. Mellan fyra och tjugo över sex har jag fått min enda sammanhängda sömn. Grrr.....
När jag gick och lade mig vid halv elva så började Elise tjorva. Hon gnällde, gnydde, vände, snodde runt, kröp och bökade heeeeelaaaa naaatteeeen! Så jag har precis bara slumrat åsså vaknat sådär en kvart tjugo minuter senare pga nästa gnyattack. Klev upp och blandade två kubik välling till henne klockan fyra och nästan tvångsmatade henne så då storknade hon av mätthet så jag fick sova lite... Fyyy!
Idag ska hon inte få vila nånting på dan (Naturligtvis kommer hon vila idag!) så hon kanske sover bra inatt.
Jag känner hur bloggen får ta skiten när jag inte kan sova.
När jag utsövd och pigg så bubblar det bara i huvudet och jag måste få blogga av mig... ( Som dom två senaste dagarna.) Men sen när jag inte få sova så sjunker kreativieten och lusten och jag sitter i princip och blogg suckar bara.

Pattemannen är hemma, han jobbar ju in fredagarna nu mer... Mysigt å va alla på morgon! :)
Men va nu...??! Han håller på å göra frukost till sig själv! Jag viiiiill oooocksåååå haaaaaaaa!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hojja, det har varit nätternas natt för oss bloggmorsor hör jag :-O

2009-06-05 @ 09:19:39
URL: http://sannaxel.blogg.se/
Postat av: tess trött tokig morsa/Bröllopsbloggen

gå å lägg dej å sov så fort du kan, vila är a.o



www.misstessan82.blogg.se

2009-06-05 @ 10:02:30
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0