Inga byxor for me. Å no skor till Elise

Jag har sett ett par toooookfina byxor.. Ett par mörkt oreanga stuprörsbrallor som jag var in och provade idag..
Det var då jag insåg att jag kan verkligen inte ha sånna där stuprörsbrallor.
Det betyder att jag inte kan köpa byxor alls eftersom det bara finns stupisar nu i handeln....
Eftersom jag har rumpa och lår å dessa brallor har så smala ben så måste jag ha en svinstor storlek för att jag ska få dom över röven... Å när dom sitter bra över rumpa å lår så får jag in hela armen i midjan! Dom blir ju större även där!
Fan också.... Om man skulle kunna sy om dom...?? Går det??? Nån som vet nått om detta?

Sen så hittade jag skor åt mig å Elise.. Helt sjuuuuuk rea på Sko Görans!
Två par skor... Gissa va dom kostade??!! Hundra spänn! :D Hah! Helt sjukt... Asså 100 kronor för båda paren. TOTALT.. Jisses. Men Elise den lurisen... I affären provade vi skorna på henne och hon satt så fint och tittade på dojjorna.
Nu hemma här så tog jag på henne dom och hon började grina. Började kolla inte varför hon grinade...
Jo, skorna var ju för små!! Men fasen... Ingenting sa hon i affären. Jäkla unge!
Kvittot blåste bort på vägen hem så jag kan inte byta dom.
Men iofs! hihi! femtispänn är ju inge å bråka om! Hehee....

Patteponken slöar här på soffan.
Jag ska hoppa i duschen åsså ska vi se CSI ikväll.
Vi har båda haft myskänslor inför denna kvällen... Äsch å det fattar inte andra. Myset är en intern grej som är svår att förklara... Så jag skrev det helt i onödan för ni förstår ändå inte...

Något har promenerat på mina nerver idagen. Patrik hjälpte mig nu. TAck tack!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ginas stupisar kan vi med rövar ha ;)

2009-06-15 @ 20:48:23
URL: http://ninniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0