Idag har den kommit!!

Åhåå!!! Jag har väntat i över ett år och nu är den ätligen här! :) LYCKA

Denna älskling ska jag iväg och hämta när pennstället har haft sin lunch klart! :)
Jag beställde den för flera mpnader sen för att jag inte skulle behäva vänta en dag längre än nödvändigt!
Å idag är den ätligen här... Den släpptes i måndags så dom är ganska snabba ändå på att leverera hit upp!
Åååh, jag längtar tills jag får börja läsa....
Åh-åh-åh-åj!!! Elise eftermiddagsvila! Då ska jag mysa.
Marian Keyes är en sååå galet rolig författare så du förstår inte... Hon skriver så roligt så man sitter och håller på å kissa ner sig för man skrattar så. Dvs om man har den förmågan att kunna se sakerna man läser utseka sig framför sig...
Ofantligt bra författare med massa bra böcker! Nu är hon äntligen igång och skriver för fullt efter ett par års vila. Hon var gelt deprimerad och det märktes på hennes förra bok. Men nu verkar hon vara i full färd, glad och energisk!
Det är iaf vad jag tror när jag hör titeln...
Om några dagar får ni recensionen på min nya lilla älskling! :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Hon skriver såå braaaa!!!Längtar efter din recension!Läs på nu!!

2009-06-03 @ 18:51:00
Postat av: Camilla

Ja, igenkänningsfaktorn är hög och så slutar det alltid så lyckligt. Hennes bästa bok som jag läst tycker jag var "en oväntad semester". Vilken är din favorit?

2009-06-03 @ 20:52:55
URL: http://camillav.bloggagratis.se
Postat av: Catja

Meen aah va svårt å välja... Hmmm... En oväntad semester är ju sjukt bra. jo den är grymt bra.Den är nog också min favorit, Änglar är också bra faktiskt! Så den är två, med alla andra tätt efter! Usch det känns ju som att välja bland sina barn! :)

2009-06-04 @ 06:43:51
Postat av: Catja

Meen aah va svårt å välja... Hmmm... En oväntad semester är ju sjukt bra. jo den är grymt bra.Den är nog också min favorit, Änglar är också bra faktiskt! Så den är två, med alla andra tätt efter! Usch det känns ju som att välja bland sina barn! :)

2009-06-04 @ 07:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0