Har en liten sekund över!

Tågresan hit gick bra, riktigt bra! :) Elise tyckte det var skoj och charmade alla på tåget naturligtvis!
Jag var lite illamående. Förr gillade jag åka tåg men nu helt plötsligt åksjuk. Huh! Töntigt! ;)
Alla ute på altanen och Elise ligger och vilar...
Ska börja äta lunch här åsså går tåget klockan 17 hemmåt igen.
Innan det ska jag fortsätta va social här
Moster mormor och morfar är lika galna som alltid. skrattat så man nästan pinkat på sig! :)
Mattias trodde vi var full i förrgår men icket! Ingen alkohol behövs, vi asgarvar KONSTANT när man är alla tillsammans!
Mormor borde bli ståuppare... :)

Nämen nämen, ska ta och käka lite lunch åsså får vi se om jag orkar blogga när ja kommer hem i kväll.
Tvivlar på det. Ska om och hälsa på den andra pigan som nu kommit upp från Trollhättan för att spendera sommarlovet hos pappa sin. :)
Så ikväll är vi nog trötta. Iaf jag, det tar på krafterna och semestra med damen.

Ett skämt mormor drog igår helt spontant:

Det var ett par som gick in i en djuraffär och skulle köpa en papegoja.
Dom pekade ut en dom ville ha och butiksinnehavaren sa:
"Ja, den är fin men måste varna er att den tidigare har bott i ett horhus."
Paret brydde sig inte om detta utan köpte papegojan.
Väl hemma så kommer fruns föräldrar på besök.
Mor och dotter står och beundrar papegojan när denne ser sig omkring i det nya huset och säger:
"Nytt rum..."
Ser på dom två damerna.
"Nya horor..."
Ser svärfar.
"Men Hej på dig William!"


Moahahahahaaa!! Hon är kul mommo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0