Halleluljaaah...

Gudars va trött jag är! Håller på å slockna as I write men det går ju inte.
Patteponken är på väg hem med en film. Han har planerat movienight men jag vet hur detta kommer sluta... Hehe!
Inte på det snuskiga viset ni tror..nä nä. Jag kommer somna och ligga och dreggla i soffan och han kommer tillslut väcka mig och följa mig till sängen. Sen går han och lägger sig på soffan igen och tittar på Discovery ("Bara så jag varvar ner, jag kommer sen..") Åsså kommer han in i sovrummet en halvtimma innan hans larm går på telefonen. :)
Tror ni mig?
Jag ska berätta för er imorrn hur det var. :)

Hells kitchen är på TVn här i bakgrunden. Usch va jobbigt. Dom bara skriker och gapar och slår med pannor och kastruller. Hujja, va hemskt det låter. Jag blir helt stressad. Kan inte Patrik komma med den där filmen snart så jag slipper lyssna på detta slamrande.
......Detta slamrande med kastruller gör mig hungrig. Måste nog göra en knäckemacka.. Syndigt va? Jo.

Usch, förresten en olycka utanför huset idag. En grabb på en liten cross körde rätt in i F's bil. Hojja, lilkillen hade dragit en rejäl vurpa. Satt ute på gräset här och rökte i chocktillstånd tills polis och dylikt kom. F och C ska ju på semster imorrn med bilen. Få se om dom hinner få bilen fixad alls. Kanske har dom en hyrbilsförsäkring.. Kanske. Men va? Vaffö tänker jag på det? Oj, va förvirrad jag är. Inte nog med att jag tänker det. Jag även skriver det här... Så ni också får gå igenom samma tankar.
Nä nu måste jag sluta.
God natt, hoppas jag får en bra film att sova till. Dvs. en dålig en! :)

Kommentarer
Postat av: Sussie

Usch vad fruktansvärt. Hur gick de för killen/pojken?

2009-06-30 @ 22:15:36
Postat av: Malin

Härlig blogg! Gillar ditt sätt att skriva =)



Var gärna med och tävla i min blogg, med chans att vinna barnkläder! Det går ju alltid åt =)



http://mallemu.blogg.se/2009/june/vinn-ett-presentkort-vart-400kr-hos-sweet-fun.html

2009-07-01 @ 05:33:45
URL: http://mallemu.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha du är för rolig :)

Väntar spänt på hur det gick för er igår ;p

2009-07-01 @ 07:35:16
URL: http://nutiopa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0