Hallå gott folk!

Nu är vi hemma igen efter en trevlig helg i Piteå! :)
Ska få denna agen i rullning åsså ska jag slänga in lite bilder senare.
Alla mina vänner få ursäkta för att det inte kom några Midsommar sms...
Jag var ju min vana trogen och glömde mobilen på Statoil i Piteå så jag har varit utan telefon!
Som tur var svarade personalen i telefonen när jag ringde till den och lade undan mobilen. Så jag kunde hmta den sen... :) Inte likadan panik alltså som jag hade i Umeå med Nina. Heheh! ;)
Nä nu ska jag kicka igång dagen å slänga in bilder som sagt senare... :)
Elisen har sovit som en stock hela natten. Hon tyckte nog at det var skönt å komma hem!

Nä som sagt... Later!

Hur har eran helg vart?

Kommentarer
Postat av: jessie

Alltså.. du hade behövt ett senilsnöre till din mobil.. =) Nå turen var ju på din sida iaf.. kanske ringer å kräver lite kaffe senare...



kram

2009-06-22 @ 10:42:54
URL: http://tihis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0