Bloggspiration väck igen!

Ungen sover inte!
SUCK!
Hela helgen i Töre sov hon som en kratta. Vi kom hem och första natten sov hon bra. "Skönt" tänkte jag.
Trodde att hon då alltså att sover bra hemma och dåligt borta Det kan man ju leva med.
Men nu var denna natten jobbig igen.. SUUUUCK!
Inte nog men att hon sover dåligt utan hon är så SUR också..
"Neeeeej hon är ju så glad!" Säger alla som är runt henne.
Men ja mot er ja! Ni  behöver ju inte säga emot damen nånting. Man kan ju göra som Elise vill å då är hon ju glad.
Men just nu så fort nånting går emot hennes vilja så störtbölar hon och skriker å grinar!
HAhaa! Nu får vi igen minsann för det här första året (nästan ett helt år...)
Man kan bli galen.
 
Idag hade jag behövt röja här hemma.... Men vet inte om jag orkar...
Känner för att gå ut å promenera men vädret suger....
Ska nog göra både och!
Om jag orkar,,,,
Känner att min bloggspiration är puts väck igen när jag inte fått sova.
Surt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blääääh! Känner igen mig: "Kan han grina" ? Vill man inte bara döda dem som säger så???

2009-06-15 @ 09:34:02
Postat av: jessie

oki.. vad bra.. misstänkte att den inte kunde vara så dålig.. =) kram kram

2009-06-15 @ 09:38:49
URL: http://tihis.blogg.se/
Postat av: tess trött tokig morsa/Bröllopsbloggen

livets ups nad downs... dom är så tyvärr...



2009-06-15 @ 10:01:13
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0