Avslutning idag

Jepp idag har Elise avslutning på Öppen Lek! :) Sötungen, inte ens ett år gammal men vi ska vara i kyrkan klockan 9.30 sen ska vi å äta varmkorv och fika på Öppenlek. :)
Just nu sitter sötisen och leker i sin lekhörna. Jisses hon har blivit så duktig på å leka..
Hennes favvo leksak är lådan med klossar. Hon plockar upp klossarna ur lådan åsså sätter hon ner dom igen. Om å om å om igen... :)
Nu kan hon också trä ringarna över pinnen (Ni vet vilken leksak jag menar!) utan svårigheter, Tjoff tjof tjoff bara så är ringarna på plats. Dock inte i storleksordning såklart!

Igår fick hon en jättesöt munkjacka och dunväst av Ritva och Ingemar för när hon ska cykla i sommar. :) Jätesöta! :)
Vi fick en ny vattenkokare. Dom hade köpt den till deras stuga men glömt att dom köpt en dit redan förra året! Hahahaa!! :) Ja dom är roliga dom! :) Nå det var ju bra. Våran vattenkokare har ju varit  rena rama dödsfällan. Minns inte var vi köpte den men den är livsfarlig. Även fast vattnet kokar och den är klar och kanppen hoppar upp. Så slår den ibland på  av sig själv bara fär att den står i den där bastjofräsen! Tokig jäääla waterboiler!

Shit asså jag har drömt så skumt inattt. Jag och Patrik (Å Elise såklart), vi var liksom en familj som nu men vi levde på nån sorts avancerad Järnålder! :) Så vi har hållt på och iordningställa våra vapen och lagat mat på öppen eld och grejjer.... Värsta Lancelot grejjerna. Krigat över det dödade rådjuret och bodde i Ronja Rövardotter slottet.


Nu går Elise runt med sin gåkärra. Men hon kan ju inte styra så hon blir förbannad varje gång hon går emot nånting.
Hmmm.... Luktar hon bajs??!
Sen är det ju stallet idag också... Riktigt kul! Ska bli mycket spännande att se hur det går.

Nä men jag måste ju ta och byta blöja åsså måste jag ta å hoppa i duschen å göra oss klar för avslutning!


Kommentarer
Postat av: Tessah

Hejsan!



oj jag är lite off hela tiden nu. Inget internet hemma förns i morron. Sitter på jobbet och skriver lite :) passa på mellan ringningarna.



Ja det blir säkert bättre men som i går kväll första natten UTAN barnen grät jag som ett barn huvva alltså!

Jag saknar dom så mycket så , spec då man är van alltid ha dom och ta hand om dom.

Men känns bra bo själv annars faktiskt.

Ha "eget" bestämma över vad jag vill och köpa .m.m.m



Mitt mod? ...jadu jag tycker inte jag har spec mycket till mod. ha ha .



Ska du upp mot kalix nått i sommar då?



kram kram

2009-06-02 @ 11:05:06
URL: http://tessah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0