Artig unge... Hoppas det håller i sig! ;)

Jag och Patrik har alltid sagt att vi vill att Elise ska bli en artig och väluppfostrad unge... Å vi verkar vara på rätt spår än så länge!
Idag satt hon och lekte på sin lekmatta. Jag gick dit och satte mig och tittade lite när hon lekte. Hennes mobiltelefon hade fastnat i hennes vattenkanna så jag tog lös den och gav den till henne(Utan att säga vessego, dumma mamma). Elise tog emot den, vände sig mot mig och sa:
"Taa taa" Åsså fick jag en puss. ♥♥♥
Härliga unge! :)
Finns inge bättre än en unge som säger Tack och Förlåt.
Förlåt säger hon ju visserligen inte.... Men förhoppningsvis senare då. Men vet ju hur det kan ta emot i en liten unge å säga förlåt.... Minns ju själv. Inte var det det lättaste! ;)

Patrik slutar tydligen tidigare idag så jag måste ta och packa här nu och städa å grejja!

Kommentarer
Postat av: tess trött tokig morsa/Bröllopsbloggen

hoppas du får en fin midsommar



kram Therese

2009-06-18 @ 10:04:06
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0