Vilopaus i bregottfabriken

Elisen vilar och jag har precis värmt pizzan vi gjorde igår till lunch. Den var godare idag! :)
Ser sjukhuset och hade behövt diska å blåsa håret innan Lisen vaknar. Men... gäääsp. Kanske ska vila lite jag med.
Jamen visst är jag trött va? Hehe!
Har rensat bort Elises kläder som är för små. En full stor kartong blev det. Lillgumman hjälpte mig med packandet. Hon fick en egen kartong att packa i. :) Men hon började plocka upp ur min låda och sätta kläderna i sin egen ist! :)
Så packandet blev lite omständigare än tänkt! Men men, det är kul när hon är med och hjälper!
Hon har börjat surra massor. Igår stirrade hon på mig och Patrik när vi satt på utsvultna på köksgolvet och stirrade på pizzan i ugnen och sa; "Blug-hufufuu goblitjeh!"
Hihi! Det är inte längre bara titta titta! Utan lite mer avancerande ljud. :) ¨Så hon surrar massor, dock inte på svenska ännu! :)

Nä jag tar nog itu med disken iaf!
Häjj häjj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0