Vägg/Badkarshängt skötbord sökes ÖVERALLT!

Aaah! Ja bli knäpp! Söker med ljus och lykta efter ett skötbord som går att ställa över badkaret eller hänga på väggen. Måste ju få bort våran stora från Elisens rum. Hittat flera på Tradera men dom jäklarna är ju bara för avhämtning.
Föga troligt att jag åker til norrköping för att hämta ett skötbord. Typiskt!
Har du ett du vill bli av med så hör av dig! :)

Btw. Jag hade en läsare förr. Anki. Är du kvar här? Vaknade i morse och kom på att jag inte hört av dig på JÄTTELÄNGE!!  :( Hoppas allt är bra med dig och lillisen.. Som börjar bli stor nu va?


Kommentarer
Postat av: Tessah

GRATTIS va roligt att hon ska bli storesyster :) myyyyyys



jag kände också puffar små små ena redan vecka 12. :P



kram

2009-07-16 @ 16:07:40
URL: http://tessah.blogg.se/
Postat av: Anki

Jag är kvar, men har lite fullt upp så det har inte blivit mycket kommenterande men läser då och då.



Lilltösen har börjat röra på sig för fullt nu, hon kryper inte än men vrider och vänder på sig hur mycket som helst.



Grattis till den nya lilla grodynglet som komma skall!

2009-07-16 @ 20:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0