Update

Jooosaatteeeee...
Så förmiddagen är slut. Ska nu baxa ut mig och pigan till affären och Colorama om min zombiebesatta kropp lyder min hjärna och styr stegen ditåt. ;)
Idag är en fiskdag. hehe! Pigan käkade fisk till lunch. Hon lade sig å vila å då åt jg fisk till lunch. Å nu kom jag på att jag ska göra Thezzez fisksoppa till middag! :)
Äsch, folk äter ju kötträtt efter kötträtt utan att klaga så varför skulle man inte kunna äta fiskrätter en hel dag?
Va? Va? Va? ;)

Well.... Lyssnar på en gammal P!NK skiva. Åååh hon är bara så bra. Hon är så.... Jamen så bra bara.
Min Funhouse skiva är försvunnen. :( Jag hittar den ingenstans. Lustigt att min grejjer försvinner. Först Pink skivan. Åsså märkte jag att en film "Kärlekens Mirakel" också är borta. Typiskt. Men men dom försvinner väl i allt skrot som älsklingen drar hem... Hahahaaa!!
Han och Elise stod båda två och rotade i en kartong hos Ritva och Ingemar i helgen. Det var en massa gamla kassettband som dom skulle slänga. Patrik och Elise norpade åt sig en hel hög med band.
Vi har inte nån bandspelare men....... Hehe!
Dessutom kom Patrik hem med en menorah i morse. Ni vet den sjuarmade judiska ljusstaken! MUHAHAHAA!!
Ja jag bröt ihop i hallen halv sju i morse när han kom med den. :D Vi har ju pratat om att vi vill ha en stod kandelaber på köksbordet. Så han kom med denna stake..
"En judisk religös stake.... MUHAHAA!!"
Patrik tyckte också det hela var ganska roligt när han väl fick veta vad det var.

Nä men hörrni nu måste vi sticka till affären. Hur länge tar det fär ett torskblock at tina? Kan man micra den?

Kommentarer
Postat av: Emma

Visst är det frustrerande o känna sig som en zombie hela tiden?! Jag vet inte om det är normalt, tror nästan jag måste gå till en doktor eller nåt och kolla upp så jag inte är sjuk :p

2009-07-13 @ 15:32:38
URL: http://nutiopa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0