Typiskt!

Jag ska aldrig mer besvara frågan om "Elise sover bra på nätterna".
Ritva frågade igår och ja sa såhär: "Jag kan inte svara på den frågan för då tenderar hon att börja sova dåligt. Så jag kan inte vara men...." *NICKAR och tar i trä*
Men inte hjälpte det att jag inte svarade och tog i trä. Hon har strulat halva natten. SUCK.
Så numer får inte folk fråga hur hon sover! ;) Det verkar som att frågan "Sets her of". :)
Om nu någon skulle råka fråga kommer jag att ignorera frågan och låtsas att jag inte hört nått. Om frågan upprepas så kommer jag upprepa min första reaktion. Ignorera.
Nu jäklar! :)

Som sagt, natten strulig och Patrik var hos Keisu och trimmade växtligtheten kring stranden till 02.00 (Hade jag kunnat göra större siffror så hade jag gjort det). Dessutom ligger deras strand nu på vårat hallgolv. Patrik har inte tänkt på att damma av sig innan han klivit in. Så den jäkeln ligger och sover och jag sitter här och leker med Elise.
Anar ni att jag är sur?? Jo då anar ni rätt. Inte mycket sur. Bara lite. Nästan inte alls men litegrand och jag känner att just nu vill jag vara lite sur. Så då är jag det. Gå nog över på en kvart eller så.

Elise har hunnit på sextio sekunder dra ut:
-Allt från under tvrumsbordet.
-Hela sin leklåda.
-Alla dvdfilmer från tvbänken.
Hoh. Hon är som den Tazmanska djävulen. Eller den där "Beep beep"....



Kommentarer
Postat av: Jessie

www.unikdekor.se

www.barnlycka.se

www.loppanopiraten.se/shop/

www.giraffo.se



dom hade inte så dyra wallies... kram krm

2009-07-18 @ 10:18:10
URL: http://tihis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0