Tyg inhandlat. Så även symaskin!

Haha! Ja jag fick mig en symaskin idag! :) Toppen ju! :)
Jagade efter en symaskin för att kunna sy lite överdrag till kuddarna i Elises rum åsså ringde Patrik nu å sa att han köpt en av Lasse! Gräjt! :) Då kan jag sy hemma imorgon....

Tidigare idag var vi och försökte få igång Götas symaskin men den var ju såååå gammal. Den var så gammal så jag tror att Jesus sydde sin nattsärk med den. Patrik försökte fixa den men inte. Men han lyckades....

HÖR (LÄS) NU NOGA PÅ....

Patrik lyckades få den att funka så pass länge så HAN kunde laga, och  jag menar genom att sy, sin farmors dragkjedja på hennes nya byxor!!
What??! Ni förstår nu alltså att jag har en råhet snygging hemma som är en manlig man, en Handyman, en snickare, som även vet och kan hantera en symaskin bättre än mig! Wow..,,, ♥

Imorgon så ska jag få fixa lite mer i rummet. Måste å köpa en mörkläggningsgardin också.

Nu ska jag lägga mig å kolla lite TV å läsa en KOONTZ bok jag köpte igår. Härligt med lite spännande läsning... :)
(Nå får se hur länge jag orkar, jag tenderar ju å somna ganska så snabbt. Heh!)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tips ! Tips ! Halva priset på mörkläggningsgardiner (alla bredder) på JYSK. Enligt min pappa i alla fall som ringde och tipsade mig igår :)

2009-07-24 @ 07:54:59
URL: http://sannaxel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0