Trött ikväll

Aaah, här sitter jag nyfriserad. Skönt. Luktar hårfärg. Me like! :)
Såklart kyser de röda igenom lite men det ska vi fixa på söndag. Att jag inte lär mig... :)
Jag och Nina hade många givande samtal och många frågetecken klarades upp. :) Haha! Det ante mig.... ;)
Träffade även hennes lånehund. Grandisen Elsa. Fiii tuuusan vilken mysig hund. Endast året gammal men lugn, lydig och behaglig som en fyraåring. :) Jag tog ut Elsa på en kiss innan vi satte igång med barret å bara att gå ut med en sån hund när man själv är så liten är ju kul! Folk håller på att stirra ögonen ur sig. Hahahaaa! Elsas huvud är ju i brösthöjd på mig. (Å jag har ju beskonats från hängpattar så dom är ganska högt uppe! Hahahaa!)

Har även varit och hämtat tepeten till Elises rum. Åååå det kommer bli sååå fint!! :) Vill ha allt klart nu!! Men men,...
Ritva å Ingemar var så gulliga och körde hit garderoben också som vi stulit av dom till Elise. (Tack snälla ni....)
Jag har ju glömt fota före bild på rummet. Ska nog göra det..... Eller nää. Va fasen. Ni får bara se efter bilden. Just nu är där bara torkställningen, skötbordet, bokhylla och ett litet bord med två blommor.
Annat äre när det blir klart. Kul kul kul......

Elise sover och jag känner att jag BORDE sova. Är helt vimsig i huvet av trötthet. :) Patrik är å hjälper ännu en vän med nånting på gården... Han är hjälpsam min lilla älskling.. Hoppas han inte blir allt för sen hem idag.

Nä hörrni. Nu ska jag ta och logga ut och ta det lite soft å sen krypa ner under täcket. Hade gärna krupit ner i spjälsängen med Elise. Det ser så mysigt ut där hon sover... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0